سفارش بنر
نوشته شده توسط : admin
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 / 10 / 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ali در تاریخ : 1391/3/23/2 - - گفته است :
با سلام به وبلاگ من بيا نظرت در مورد آمار وبلاگم چي راستي من دنبال قالب بسيجي سه ستوني هستم چي شد خبر به وبلاگم اطلاع بده

/commenting//
علي در تاریخ : 1391/3/22/1 - - گفته است :
چرا نمي ياره قالب ببخشيد درست جواب بده
پاسخ:سلام لینک هایی که شما گذاشتید رو حذفش کنید و بهدش قالب رو بگذارید من خودم قالب رو امتحانش کردم

/weblog/file/img/m.jpg
علي در تاریخ : 1391/3/19/5 - - گفته است :
با سلام ميشه چند براي من بنر درست كني بنر هارا دلخواه در ست كن اگر درست ميكني با هر موضوعي به من خبر بدهيا اگر ازقبل داشتي برام بفرست

/weblog/file/img/m.jpg
علي در تاریخ : 1391/3/17/3 - - گفته است :
با سلام متشكرم كه به وبلاگ من هم آمدي اگر موافق باشي بيا در موضوع بنر يكي از نويسنده هاي من بشو اگر موافق باشي به وبلاگ من خبر بده راستي بيا تبادل لينك كنيم من به چند نفر آدرس وبلاگ تو را دادم تا بنر مورد نظر خودشان را به تو بدهاند تو براي خودت يك بنر تبليغاتي درست كن تا من به وبلاگم بذارم متشكرم

/weblog/file/img/m.jpg
علي در تاریخ : 1391/3/17/3 - - گفته است :
با سلام من يك بنر مي خواهم با موضوع بسيج دانش آموزي وبا آدرس
hldk.loxblog.com
سایز 120 در 240
درست كنيد بيايد به وبلاگم من خبر بده

/weblog/file/img/m.jpg
nima در تاریخ : 1391/3/9/2 - - گفته است :
با سلام مضوع بنر عكسهاي +18 بد پاين اش عواقب اش با خود ات ؟؟؟



موضوع هدر كه با اندازه كه برام درستكردي بزرگ باشه اگر تونستي يك پنل ورود اعضا و رمز عبور درست كني به آدرس http://aix.loxblog.com/member.php و موضوع هدر عكس با يك فونت عالي و افكت هاي جالبي براش بدي و اين طوري بشه عكـــس و فيــلــم ها و يك اين رو ني دونم چيه يك توپ گرد اي كه مي چرخه و در ديسكو ها پدا مشه كه متحرك باشه و بچرخه هار كه درست مي كني فلش باشه و چند تا عكس از بايگران مرد و زن خاريجي وايراني باشه ممنمو ن ميشوم
پاسخ: دوست عزيز به دستور مقامات بالا از درست كردن هدر و بنر فلش براي شما موقتا معذوريم،با عرض پوزش

/weblog/file/img/m.jpg
nima در تاریخ : 1391/3/9/2 - - گفته است :
با سبلم ميخواستم يك بنر 120x240 خوب و آيرو من ميخواهم باري وبلاگ ها و سايت ها ارسال كنم كه جذب كننده بازيد كننده باشه و مي خواستم يك هدر ديگر براي وبلاگ درست كني وقتي درست كردي خبر بده با تشكر از زحمات بي پايان شما

/weblog/file/img/m.jpg
حسین در تاریخ : 1391/3/5/5 - - گفته است :
سلام داداش ...منم...مزاحم همیشگیت..یه زحمتی برات دارم..میخوام برام یه عکسی طراحی کنی که عکس چند تا خندانکه بعد توشم نوشته شده باشه:شوک دانلود زیرش نوشته شده باشه:هر انچه که از یک سایت انتظار دارید...ممنونت میشم
پاسخ:انجام ميشه

/weblog/file/img/m.jpg
ninja در تاریخ : 1391/3/5/5 - - گفته است :
Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai

surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest
bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie
faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise
shodan (taghriban 90% shabihe)!


Man khastam in bazio dor bezanam mostaghiman raftam be un address goft
intori nemishe! Baiad be 10 nafar befrestish! Nemidunam cetori fahmid,
amma majbur shodam in karo anjam bedam bebinam kar mikone ya sarekarie

/weblog/file/img/m.jpg
nima در تاریخ : 1391/3/1/1 - - گفته است :
با سلام ميخواستم بگم كه اگر به دنبال كد اش مي گرد نگرد پيداش كردم
ببخشديد مزاحم شدم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: